sobota, 25 sierpnia 2012

Dita von Teese inspired LOOK

Makijaż inspirowany Ditą von Tease

bardzo lubię laki LOOK i śmigam tak umalowana "na-co-dzień"



jeśli przypadła Wam do gustu moja stylizacja proszę o "lova"


produkty jakich użyłam :


  • cienie INGLOT 
na całą powiekę MATTE 354
załamanie DOUBLE SP.502
łuk brwiowy i kącik DOUBLE SP.496

  • róż INGLOT - brak numerka "się zdrapał"
  • podkład FLORMAR COVER - najjaśniejszy 
  • eyeliner WIBO 
  • tusz Bourjois  Volume Glamour Max Definition
  • szminka AVON                                                                                                                      (kupiłam za czasów kiedy nie testowali swoich produktów,zmienili politykę firmy w 2012...)
  • PĘDZLE: Inglot/Hakuro/Maestro/Lancrone








Przebranie czerwonego kapturka jest moją swobodną interpretacją jej scenicznych strojów, nie mam odwagi ( może i dobrze :p ) żeby się pokazać w przykrótkich wdziankach ...                   ani 55 centymetrowej tali  :)





włosy były ułożone misternie przed sesją... ale wiał wiatr i wyszło jak widać :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz