środa, 22 sierpnia 2012

Letnie Impresje

Cześć Dziewczyny !

Na początku chciałam zaznaczyć że jestem z natury baaaardzo oszczędna i nie przypominam sobie kiedy ostatnio kupiłam coś po standardowej cenie :) tropię promocje, przeceny i wyprzedaże, wychodzę z założenia że za te same pieniądze mogę mieć dwa razy więcej szczęścia :) 
Jestem też dość praktyczna, dlatego każda rzecz w mojej szafie jest przemyślanym  zakupem, pomimo tych założeń staram się nosić jak najwięcej kolorowych ubrań w modnych fasonach. 

spódnice - TKmaxx każda kosztowała 33zł
bransoletki - Accessorize : różowe grube 12zł każda, niebieskie 3 sztuki 11zł
kolczyki - nabytek z podróży w paryskim metrze zapłaciłam za nie 1 euro
buty Zara - 159 zł
złoty pierścionek - prezent od Lubego

zdjęcia wykonał Krzysztof Piotrowski
makijaż mojego autorstwa

Chętnie poznam Wasze zdanie :)


Mój makijaż "Oriental Princess" bierze udział w konkursie 
jeśli Was zauroczył proszę o "lov'a" ("lajka")

http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/oriental-princess/







"Sukienka" którą miałam na sesji jest kombinacją dwóch spódnic (jedna założona na drugą), falbany bardzo ładnie układają się podczas noszenia. W wersji "wyjściowej" (na spotkanie ze znajomymi) postawiłam na odkryte ramiona i spięte włosy żeby wyeksponować dekolt (który uważam za główny atut mojej figury)




"Na-co-dzień" noszę spódnice z białą bokserką i dużą ilością dodatków w złotym kolorze co dodaje orientalnego klimatu , stawiam też na wyraźny makijaż nawiązujący kolorystycznie do ubrań 


Spódnico-sukienki sprawdziły się też na wakacjach :) chętnie zabierałam je na plaże, niebiesko-zielona pasuje idealnie do mojego stroju kąpielowego. Najczęściej noszę do nich buty na wysokim obcasie - intensywnie różowe lub zielone widoczne na zdjęciach



2 komentarze:

  1. Weszłam na Twojego bloga, bo zobaczyłam ten świetny makijaż, który ostatnio zamieściłaś na wizażu. Świetne zdjęcia.Blog zapowiada się ciekawie i będę Cię regularnie odwiedzać, żeby szukać inspiracji :) postaraj się tylko dodawać nieco większe zdjęcia przedstawiające sam makijaż to będzie idealnie :)
    P.S. śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) na razie raczkuję w kwestii obsługi tych internetowych straszydeł :P powoli się uczę. Zmasowany atak zamierzam przeprowadzić pod koniec września jak ogarnę pracę magisterską

    OdpowiedzUsuń